Kaughaldus (Suur)
Kaughaldus on IT-toetuslahendus, mis võimaldab klientidel saada professionaalset IT-tuge kaugjuhtimise teel. See teenus on suurepärane võimalus suurtele ettevõtetele, kes soovivad tõhusat ja kaasaegset viisi oma IT-süsteemide haldamiseks. Teenuse sisu hõlmab järgmisi olulisi komponente:
- Kliendi Soovide Registreerimine ja Kaugtugi: Klientide IT-probleemid, päringud ja soovid registreeritakse ja jälgitakse. IT-spetsialistid pakuvad kaugtuge, mis võimaldab lahendada tavalisi IT-probleeme ja tagada sujuva süsteemide toimimise.
- Operatsioonisüsteemi ja Rakenduste Seadistamine ja Jälgimine: Kaughaldus hõlmab operatsioonisüsteemi (nt Windows) ja oluliste rakenduste (nt Microsoft Office, viirusetõrje tarkvara) seadistamist ja jälgimist. See sisaldab värskenduste haldust, turvapaikade paigaldamist ja süsteemide jõudluse jälgimist.
- Konsultatsioon IT-süsteemide Töös: Kogenud IT-spetsialistid pakuvad konsultatsiooni klientidele nende IT-süsteemide töö ja jõudluse parendamiseks. See hõlmab parimate tavade soovituste andmist ja lahenduste leidmist ettevõtte konkreetsetele vajadustele.
- Tasuline IT-Spetsialisti Külastus Kohapealsete Probleemide Korral: Kui kaughalduse käigus ilmneb vajadus kohapealse IT-spetsialisti külastuse järele, on see võimalus tellida. Kohapealne IT-spetsialist saab lahendada keerukamaid probleeme ja teha süsteemi seadistusi, mis nõuavad füüsilist kohalolu.
Lepingu Tingimused:
Leping sõlmitakse üldiselt üheks aastaks, kuid seda saab vastavalt vajadusele pikendada. Lepingu tingimustes määratakse kindlaks teenuse tasu, kaugtugi osutamise ajakava ja tasulise kohapealse IT-spetsialisti külastuse tingimused ja hinnakiri.
Kaughaldus suurtele ettevõtetele on suurepärane viis tagada IT-süsteemide tõrgeteta toimimine, vähendada seisakuid ja tagada kliendile kiire ja professionaalne IT-tugi.